marți, 18 ianuarie 2011

Cam Gigandet =p~

Samabata seara - ca tot omu - m`am luat si m`am dus cu vara`mea - Ioana - la film. Ne`am dus la Odeon - Iulius ii cam departe si popcornu`i naspa acolo - si ne`am tot gandit ce la ce film sa ne uitam. Aveam de ales intre The Dilemma, Tron si Burlesque. Tron nu vroia ea sa`l vada ca cica ii naspa, The Dilemma era prea tarziu, asa ca ne`am dus la Burlesque. 
Ca sa fiu sincera, nu m`am asteptat sa`mi placa atat de mult. Ultimul musical la care am fost - Nine - a fost complet dezamagitor. Dar mi`am zis sa`i dau o sansa ca de, e Christina Aguilera, unul din artistii mei preferati, tipu ala bun din Twilight si The O.C. - Cam Gigandet -, cantareata aia cu copil care si`o schimbat sexu - citisem saptamana anterioara in OK! - care o asculta uneori mama, McSteamy =p~ din Grey`s Anatomy si Veronica Mars - serial la care nu m`am uitat da am vazut filme cu Kristen Bell.
 Mare mi`a fost supriza sa descopar ca filmul era chiar foarte grozav. Miscarile, dansurile, costumele, muzica.... Mi`a placut absolut tot la filmul ala. Cand am ajuns acasa dansam si cantam pe melodiile din el :">.
 Dar sa nu`l uitam pe Cam.  Cam pe la jumatatea - sau mai mult jumatatea spre sfarsit - filmului Ali - Christina - si Jack - Cam - merg la o nunta. El se desparte prin telefon de logodnica lui si se imbata. Ajunsi acasa - locuiau impreuna - el se duce la culcare, dar iese intr`o pijama foarte amuzanta pe care i`a daruit`o mama lui ca sa inchida usa. Cica. Apoi merge inapoi, numai ca sa iasa din nou, imbracat in pantalonii de pijama. Shirtless =p~. Bea apa si pleaca. Se intoarce dupa vreun minut ca sa`si ia fursecuri. Si hopa - se intoarce dezbracat =p~=p~ :X:X:X. 
Cum l`a facut mama lui, in costumul lui Adam, acoperit doar de unele elemente de decor (ex. veioza). Ia prajiturelele si spre marea dezamagire a vizionatorilor cu cutia isi acopera "bijuteriile familiei". Lasa`ti`ma sa va spun ca nu sunt singura care a inceput sa urasc prajiturile de atunci >:). Apoi a plecat din nou, s`a intors si au facut sex.
De cand am vazut scena numai la el ma gandesc. Da, in Twilight si The O.C. am observat ca arata super bine, dar acum a fost apogeul. Mare dezamagire ca nu am gasit poze din film cu el HD. Dar sa stiti ca arata W-O-W. Are fundul cam la fel de bun ca Alexander Skarsgard - Eric din True Blood. 
Si deci va recomand cu extrem de multa caldura sa mergeti sa vedeti filmul "Burlesque", chiar daca sunteti barbati - sunt si fete bune pe acolo. N`o sa va para rau 8-> :X:X.
NOTA: Lifehouse - Hanging By A Moment
              Cher - You Haven`t Seen The Last Of Me
              Christina Aguilera - But I`m A Good Girl
              Christina Aguilera - Show Me How You Burlesque
              Christina Aguilera - Bound To You
              Christina Aguilera - Something`s Got A Hold On Me
              Christina Aguilera - Express
Si cateva imagini din film si cu Cam Gigandet :X :




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu