luni, 28 februarie 2011

Viitor

"Nimeni nu vrea să fie singur. Nimeni nu vrea să plângă."
Acestea sunt versurile unei melodii de a lui Ricky Martin cu Christina Aguilera.Dar nu sunt ele oare adevărul? Există oare cineva pe lumea asta care vrea să fie singur sau care vrea să plângă? Nu mă pot gândi la nimeni momentan. Dacă există înseamnă că acei oameni sunt foarte distruşi. Poate chiar mai distruşi ca mine. Dacă este posibil aşa ceva.
În fiecare zi o persoană este întrebată cine este, ce vrea să facă, ce vrea să devină, cine vrea să devină. Majoritatea persoanelor au un răspuns la întrebare, dar există o mică parte, care mă include şi pe mine care nu are nici cea mai vagă idee ce să răspundă. 
De ce? Nu pentru că noi suntem mai leneşi sau nu avem chef să ne gândim. Noi pur şi simplu nu ştim. Eu, cel puţin, nu mă pot imagina în viitor. Voi fi mai frumoasă, mai deşteaptă, mai slabă, mai grasă, mai urâtă, mai proastă, mai puţin complicată? Aş vrea să am un răspuns la întrebările astea. Dar în primul rând nu ştiu dacă este un viitor acolo pentru mine. Toţi avem planuri, dar ceea ce nu toţi ştiu este că absolut toată lumea face parte dintr-un plan mult mai măreţ. Planul lui Dumnezeu. Nu ştiu ce vrea să-mi rezerve, dar nici nu vreau să aflu. Poate voi fi fericită sau poate nu. Poate voi fi împlinită sau poate nu. Poate calvarul din viaţa mea se va termina sau poate nu. Poate mă voi da jos din acest roller-coaster pe care EI îl numesc viaţă - nu am cum să ştiu. Tot ce ştiu e că vreau să-mi trăiesc viaţa şi să văd ce se va întâmpla pe viitor.
NOTĂ: Linkin Park - Somewhere I Belong
             Linkin Park - New Divide
             Ben Moody ft. Anastacia - Eveything Burns
             Hilary Duff - Someone's Watching Over Me
             Avril Lavigne - Together
             Avril Lavigne - Don't Tell
             Avril Laivgne - Innocence
             Avril Lavigne - Nobody's Home

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu