miercuri, 22 iunie 2011

E Miercuri, 16:13 fix. Au trecut deja aproximativ 5 ore de când am terminat examenele alea nenorocite. Se zice că a început vacanţa, dar a început oare? Nu stăm toţi cu sufletul la gură până vineri când se afişează rezultatele?
Sincer nu a fost aşa greu. Aşa am spus după ce am ieşit. Dar apoi am aflat că trebuia să zic despre baba aia nenorocită că era personajul negativ şi multe alte prostii. Trebuia să fi visat asta? Şi pana mea puteau să ne lase să scriem în mai multe rânduri. Pariez că o să numere cu lupa să vadă dacă am depăşit.
Şi şi la mate. Nu mai vreau să văd veci perpendiculare! Urăsc distanţele mai mult decât orice chestie pe care am făcut-o la geometrie - în afară de corpuri rotunde şi trunchiuri - şi fix asta o picat. Înnebunesc dacă mai aud ceva de matematică.
Aşa că tot ce ne rămâne este să stăm şi să aşteptăm până vineri, vedem rezultatele, mergem la fest şi ne îmbătăm de bucurie sau de tristeţe şi apoi ne punem opţiunile.
Cum spun întotdeauna: 'om trăi ş-om vedea! Până la urmă pentru toţi este un loc sub soare. Cred...
                                        - For those about to rock, I salute you \m/ -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu