miercuri, 11 mai 2011

Perfection....

Perfecţiunea...În fiecare zi ne luptăm să fim perfecţi - în fiecare zi cineva ne reproşează asta!
Nu pot fi perfectă, dar o să încerc în continuare pentru că asta am spus că voi face de la început. E mai rău să termini şi să faci ceva "de mântuială" decât să nu termini, dar să faci ceva extraordinar.
Cred că toată viaţa mea am vrut să fiu perfectă, să fiu prima. M-am considerat cea mai importantă persoană pentru mine, dar am descoperit că sunt altele mai importante. Cred că am crescut. Cum s-a întâmplat asta? Nu ştiu. Cum pot s-o opresc? Aş dori să aflu.
E ciudat. Toată viaţa vrei să atingi perfecţiunea, dar când ajungi acolo descoperi că nu e cine ştie ce. Perfecţiunea nu îţi ţine de foame, nu te încălzeşte noaptea, nu e acolo pentru tine când ai nevoie.
Şi chiar dacă o atingi, întotdeauna va fi cineva să-ţi spună că nu faci ceva bine. Că greşeşti. Şi eu una m-am săturat. Bine, fac greşeli! La urma urmei sunt doar un om.
Într.un final ajung să mă gândesc: de ce încerc să fiu perfectă? Nimănui nu-i pasă. Aşa că la ce bun?
NOTĂ: Hedley - Perfect
             Simple Plan - Perfect
             Simple Plan - Shut Up
             Adele - Turning Tables
             Adele - Rolling in the Deep

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu