miercuri, 19 ianuarie 2011

Standing still...

Viata e dura... mda, stiam asta deja. Dar chiar asa? Chiar asa incat sa`mi ia tot ce am avut vreodata? Am avut`o pe ea pentru ani buni. Am copilarit cu ea. Cand am suferit ea a fost langa mine si mi`a alungat durerea. Si apoi EL mi`a luat`o. M`a lasat singura, fara nimic.
Dar apoi a aparut el. Si am crezut ca a rasarit soarele pe strada mea. Am crezut ca viata mea a capatat din nou sens. Ca el urma sa o lumineze. Dar zilele cu el mi`au fost numarate de la inceput. 
Trebuia sa vina vineri, dar a ajuns abia duminca. A fost o zi minunata. Ne`am jucat si am ras de el, l`am "invatat" sa cante la pianina prietenei mele care e la mine cred ca de vreo doua luni, l`am hranit si l`am vegheat cat timp a dormit. Apoi seara am fost anuntata: Ea urma sa vina sa`l ea. I`am spus clar: "Vreau sa`l tin pana miercuri, nu vreau sa`l iei", dar nu m`a ascultat. Dorintele lor au fost mai importante. Asa ca l`a luat... Atunci m`am simtit pustiita, fara viata - primul post. Dar mi`am revenit si am continuat sa sper ca nu mi`a fost luat. Ca inca am ceva.
Dar azi mi`a fost spulberata pana si ultima speranta de a mai detine ceva. Mi l`au luat, l`au pus sub stapanirea Lor. Ii dadusem un nume - un nume frumos. Dar lor nu le`a placut - asa ca l`au schimbat. Intr`un nume a carui posesor a fost al meu, dar mi`a fost luat de EL.
Asa ca am ramas din nou singura, pustiita. Inima mea e inca formata dintr`un gol mare pe care oricat de tare as incerca nu pot sa`l umplu sau sa`l opresc sa se extinda. Ma simt rau - prea rau. Si cel mai mult ma infurie faptul ca ei au aceasta putere asupra mea. Puterea de a ma face sa plang. Prefer furia, dar suferinta e mai mare. Sufletul meu e acum un amalgam de dispret, furie, ura, suferinta, pustietate si dor. 
Ai pierdut vreodata singurul lucru pe care`l detineai? Singurul lucru care era cu adevarat al tau? Daca nu, sper sa nu`l pierzi vreodata pentru ca se simte asa de rau cand il pierzi....
 P.S: Mersi Stefy ca esti aici pentru mine, sti ca si eu sunt pentru tine :* >:D<. Te iubesc <3.
NOTA: Butch Walker - Mixtape
              Buddahead - Standing Still
              Bryan Adams - Everything I Do I Do It For You
              Boys Like Girls - Two Is Better Than One
              Aerosmith - I Don`t Wanna Close My Eyes
             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu